Star Wars Roleplay: Chaos

Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

Bacta [substantiv]: hälsosam juice

Corvetta Salvo var så irriterad. Självklart, kaptenen hade inte lovat tur och retur, men det här var icke kul. Dumskalle. Absolut korkad att röra krydda och bacta tillsammans.

Thyferra är inte så sämst i vilket fall som helst. De där insektfolk var väldigt intressant--ja, mycket konstig; kanske konstigare än folket på Sullust. Men Corvetta gillade inte värmen, så heta och fuktiga. Och har det så länge resa framtill närmst flygcentrumet. Denna planet kunde bli bättre mindre.

Därför satt piloten i imaginära flygplatsen på gräskulle att vänta och vänta och vänta med dryck i handen och mekanikerredskap under fötterna. Förhoppningsvis finns det ett annan olagligt fraktlag med skepp i närheten. Någonting för at rymma från denna plats och den heta solen.

[member="Anders Sivas"]

"Hei kompis! Eg har sakna deg!" Mitt smil økte da jeg så Diana over veien. To år gått siden Diana og jeg hadde vår eventyr og nå er hun på kanten av tretti. Tretti! Fantastik! Thyferra var planeten da, der Diana og jeg hadde drev og nå var det hennes hjemme. Hun selge bacta i nest største konglomerat, og henne bacta forsyning er ute. Hvem andre enn Diana, nei?

"Anders! Hvordan du det!? Åh! Du, du, du, du! Godt sende du!" Diana kaster armene rundt meg, "Vil skal dra, min speeder er parkert et stykke unna. Hold deg her! Hold! Ikke forlater!" Diana går av, jeg ler så jeg går rundt i området og nesten snubler på [member="Corvetta Salvo"].

"Åh! Beklager, belkager, jeg ikke se deg der .... Du greit? Hei… Hei, du greit?"

Corvetta hade ingen idé blev henne icke ensam. Hon hoppade upp medan stuppade hennes dryck alkohol. "Järnspikar! Det finns människor nära och hade jag inte sett dem?!" Piloten hämtade flaskan från grunden innan att stoppa den i en ficka. Var fanns den här personen all my life?

"Jajaja! Jag e slappde lika bra som en groda, vännen!" Då slår flickan [member="Anders Sivas"] på axeln, leende så stort. "Hur står det till?" hon frågade avigt medan hon letade efter speeder.

Users who are viewing this thread

Top Bottom